Sunday, March 25, 2012

Kush Jam Une

Atehere, sot do te flas per mua dhe Stardollin :)
Une jam Krisi, jam 16 vjec dhe jetoj ne Londer, Angli.
Jam shqiptare.Jam nje vajze e thjeshte, qe e ka shume qejf Stardollin.

Stardollin per here te pare e zbulova ne 2009.Aty hapja cdo dite nag nje kukull koti dhe luaja duke e veshur e rregulluar.Asnjehere nuk kam hapur nje kukull te vertete.Pastaj, nuk u futa me ne Stardoll.Nga Marsi i 2011, po rrija ne Internet dhe u kujtova per Stardollin.Hapa nje kukull e po e mbaja kot, pa pike interesi.

Nje dite, kur do e mbyllja, u njoha me nje vajze shume te mire, Elden (crazygaga89).Ne u beme shoqe te ngushta dhe jemi edhe sot.Asnjueher nuk ndahemi.Flasim cdo dite, edhe ne Skype e Twitter.

Kam 2 vjet e ca ne Stardoll, dhe kam mbi 2000 starpoints.Nuk kam qene kurre SuperStar dhe nuk besoj te behem ndonjehere.

Hapa kete blog per gjera falas, sepse te gjithe shqiptaret ne Stardoll e dine qe une di te marr gjera falas dhe me japin passwordin qe tu marr gjera falas.Mua me bezdis shume kjo gje.Nuk duroj dot.

Prandaj hapa blogun.Qe ti marrin vete, e jo te me thone mua.Une shpresoj qe te kuptojne, edhe ti marrin vete, sepse eshte shume e thjeshte.

2 comments: